Виставка презентує творчість відомого кіровоградського митця члена Національної Спілки художників України І.В.Смичека і організована в рамках започаткованого музеєм мистецького проекту серії художніх виставок «Лауреати обласної премії у сфері образотворчого мистецтва та мистецтвознавства імені Олександра Осмьоркіна».
    Смичек Ігор Володимирович народився 24 листопада 1953 року в м. Кіровограді. Член Спілки художників СРСР (1987), Член Національної Спілки художників України (1994). Лауреат обласної премії в сфері образотворчого мистецтва та мистецтвознавства імені Олександра Осмьоркіна в номінації «новітні спрямування» (2009).
    Закінчив Одеське державне художнє училище ім. М.Грекова (1973), Львівський поліграфічний інститут ім. І.Федорова (Українська академія друку) (1981), викладачі: В.Овчинников, Ю.Чаришников. Працює викладачем у Кіровоградській дитячій художній школі ім. О.О.Осмьоркіна. Графік і живописець. Учасник всесоюзних, всеукраїнських, регіональних, групових і персональних художніх виставок.
    Автор оформлення та ілюстрацій понад 20-и книг. У 1980-х рр. художник плідно співпрацював з видавництвами Кишинева (Молдова) та Львова, де вийшли друком: «Мертві душі» М.Гоголя, «Пеппі Довгапанчоха» А.Ліндгрен, «Золотий луг» М.Пришвіна, «Різнобарвні казки» І.Зієдоніса, «Молдавські народні казки». У кіровоградських видавництвах були видані поетичні збірки «Розуміння історії» В.Шило (1998) та «Свято врожаю» В.Могилюка (2004), повість «Перехресні стежки» І.Франка (2000), унікальний альбом з історії театру корифеїв «Театр Марка Кропивницького – минуле і сучасне» (автор – В.Шурапов, 2001).
    Твори зберігаються в фондах Дирекції виставок Міністерства культури України, Кіровоградського обласного художнього музею, художньо-меморіального музею О.О.Осмьоркіна, приватних колекціях.    Його композиції вирізняються декоративністю художньої мови та наповнені романтичними настроями.
    На нинішній виставці представлено понад 30 живописних творів, написаних митцем в останні роки. Розглядаючи його картини, можна рівною мірою говорити як про фолкмодерн, так і про сюрреалістичні та метафізичні прояви в його постмодерністських мистецьких пошуках, в яких значну роль відіграє не скільки знак чи символ, як чуттєва метафора на грані живописного, театрального і літературного обрису.